SvĂ„rtđŸ€”

Tycker jag har gÄtt ifrÄn en halv tokig vÀldigt Ängest fylld person som har varit vÀldigt vimsig i vad jag vill och inte vill och ej hittat ut ur Ängesten, till att blivit en vÀldigt lugn person som sÀllan gör nÄgot förhastat. Jag Àr stabil i mitt tÀnk och jag vet för det mesta vad jag vill. Jag kan fortfarande kÀnna mycket avundsjuka fast dÄ mest nÀr det gÀller i levnadsstandard, jag kan vara mycket arg dÄ jag hela tiden har och ligger lÄgt i lön.. kan kÀnna avund pÄ de som Àr tvÄ och delar ekonomi, jag skulle verkligen vilja ha lite bÀttre betalt sÄ jag skulle kunna fÄ andrum i just ekonomin. Men för att fÄ bÀttre betalt behöver jag byta jobb dÀr jag kan ha möjlighet till att kunna argumentera för min lön, och just nu Àr jag inte riktigt bered att ge upp det jobb jag har, dels för att jag Àlskar det jag gör och dels för att fÄ Àndrande arbetstider inte funkar för mitt liv just nu, om ett par Är blir det aktuellt.. sÄ tyvÀrr mÄste jag bara stÄ ut med det jag har. Jag har mycket som sker runt mig som gör att jag borde flippa ur mera Àn jag gör men hÄller ihop det riktigt bra, bara ibland jag mÄste fÄ skrika av mig... Nej nu mÄste jag fixa hÀr hemma....

Kommentera hÀr: