3 timmar vaken ...

Ja ibland vaknar man och inte kan somna omđŸ€”
vakna med en obehagskÀnsla, upp och titta till sonen som sov sÄ sött i sin sÀng. Men ja nÀr det sen gick en timme till utan att somna sÄ fick det bli en film!!
SÄ nu har jag Àven sett en film och inte trött Àn...
 
Ligger och funderar pĂ„ om man kan kĂ€nna för mycket för snabbt eller om man bara ska kĂ€nna sĂ„đŸ€”
Det kan ha med Ängesten att göra att under sÄ mÄnga Är sÄ slÀppte jag ej in mÀnniskor, av rÀdsla och Àven för att jag ville inte ha nÄgon annan skulle behöva lida av min Ängest, den hindrade mig i mitt liv. DÄ ville jag ej att den skulle hindra andra som Àr friska!
Idag lever jag i stort sett "normalt" jo jag kan fÄ Ängest Àn Idag men jag Àr bÀttre pÄ att möta den!
Det som jag har jobbat med de sista 3 Ären med en mer positiv livsstil har hjÀlpt mig lÄngt och sista Äret har jag mer hamnat i att jag lever varje dag som det Àr den sista istÀllet för att vara rÀdd för att varje dag Àr den sista!
bara att byta ut de orden gör sÄÄÄÄ mycket!
 
Jag vill leva idagâœŠđŸ» Jag vill kĂ€nna saker, jag vill kĂ€nna mycket och ofta och jag vill ta vara pĂ„ livet! 
Jag vill inte gÄ och Ängra mig för saker som jag kunde ha gjort eller kÀnt. Jag vill passa pÄ nÀr jag kÀnner som jag gör! SÄ jag vet inte om det Àr fel att kÀnna mycket pÄ en gÄng, jag tÀnker att jag kÀnner som jag gör och det Àr bra det!
 

Kommentera hÀr: