Privat eller inteđŸ€”

Jag har sista halvÄret eller mer varit lite i konflikt med mig sjÀlv.. alltsÄ inte pÄ nÄgot allvarligt sÀtt men mer i mina sociala medier.
Jag har aldrig mÄlat upp en förskönande bild över vem jag Àr, vad jag kÀmpar med men kÀnner pÄ sista tiden att jag funderar pÄ varför och meningen osv.
Jag klurar pÄ detta dÄ jag ibland kan kÀnna att visa Àr vÀldigt privata medan andra bara visar det bÀsta i livet!
Jag Ă€r privat men inte helt utlĂ€mnande, alltsĂ„ pĂ„ insta inte hĂ€rđŸ€Ș för hĂ€r Ă€r jag nog vĂ€ldigt privat (Tror jag) (ni fĂ„r gĂ€rna komma med inputs och funderingar pĂ„ detta om ni har mig bĂ„de pĂ„ insta och hĂ€r)
 
Jag har haft en vecka dÄ jag hamnat en i en svacka eller nedstÀmdhet typ... sÄdant jag brukar hamna i med jÀmna mellanrum! 
Jag kanske inte varit lika ledsen som jag brukar vara med jag hamnar i ett limbođŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Skicka in med planering för vĂ„ren till de som skulle ha det och nĂ€r jag gjort det sĂ„ ser jag att av 7 tillfĂ€llen sĂ„ har jag bokat in saker nĂ€r jag redan Ă€r inbokad pĂ„ annatđŸ˜± detta Ă€r en typiskt sak som jag gör nĂ€r jag hamnar i dessa svackorđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Jag kan inte riktigt hĂ„lla reda pĂ„ mig sjĂ€lv, snurrar till saker, glömmer saker. inte en positiv egenskap men ja jag jobbar pĂ„ det!!
 
 

Kommentera hÀr: